Fall & Winter 2010, Volume 4 - Number 2 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم)
-
نویسنده : Khany، Reza ؛ Abol-Nejadian، Rezvan ؛
(26 صفحه - از 1 تا 26 )
کلیدواژه ها:Academic writingacademic research articlesIranian post-graduate students
-
Exploring the role of vocabulary depth and semantic set in EFL learners’ vocabulary use in writing
مقالهنویسنده : Atai، Mahmood Reza ؛ Dabbagh، Ali ؛
(23 صفحه - از 27 تا 49 )
کلیدواژه ها:WritingEFL learnersdepth of vocabulary knowledgesemantic setvocabulary useWord Association Test (WAT)
-
نویسنده : Tajeddin، Zia ؛ Janebi Enayat، Mostafa ؛
(29 صفحه - از 51 تا 79 )
کلیدواژه ها:Content analysisImage AnalysisGender representationgender stereotypingmultimodal discoursevisual paratext
-
نویسنده : Rezai، Mohammad Javad ؛
(35 صفحه - از 81 تا 115 )
کلیدواژه ها:dative alternationL2 acquisitionsemantic and morpho-phonological constraintspoverty of stimulus
-
نویسنده : Zare-ee، Abbas ؛
(24 صفحه - از 117 تا 140 )
کلیدواژه ها:social classArgumentative writingsecond language writingAcademic writingSocioeconomic status
-
نویسنده : Pakzad، Noushin ؛
(11 صفحه - از 141 تا 151 )
کلیدواژه ها:otherColonizationcolonizercolonizedcreolesubaltern
-
نویسنده : Rahimi Domakani، Masoud ؛ Roohani، Ali ؛ Abdollahian Dehkordi، Zahra ؛
(23 صفحه - از 153 تا 175 )
کلیدواژه ها:Written corrective feedbackdirect feedbackindirect feedbackGrammatical collocations