زمستان 1398 - شماره 72 رتبه ب (وزارت علوم)
-
طراحی الگوی بهسازی دبیران دوره متوسطه بر اساس رویکرد شایستگی
نویسنده مسئول : دیبایی صابر، محسن ؛ نویسنده : سبحانی نژاد، مهدی ؛
(20 صفحه - از 7 تا 26 )
کلیدواژه ها: بهسازی نظریة داده بنیاد رویکرد شایستگی بهسازی عملکرد دبیران دورة متوسطه
-
ارائه چارچوب مفهومی برای طراحی فضای فیزیکی مدرسه ابتدایی بر مبنای نظریه یادگیری مشارکتی ویگوتسکی
نویسنده : اسکندری تربقان، زهرا ؛ کامل نیا، حامد ؛ نویسنده مسئول : حسینقلی زاده، رضوان ؛
(26 صفحه - از 27 تا 52 )
کلیدواژه ها: یادگیری مشارکتی طراحی فضای فیزیکی مدرسة ابتدایی
-
بررسی تاثیر برنامه فلسفه برای کودکان بر افزایش مهارتهای شناختی دانشآموزان با استفاده از مولفههای تربیت اقتصادی سند تحول بینادین آموزشوپرورش
نویسنده مسئول : شفیعی بهنمیری، سیده فاطمه ؛ نویسنده : ماهروزاده، طیبه ؛ ستاری، علی ؛
(20 صفحه - از 53 تا 72 )
کلیدواژه ها: برنامة فلسفه برای کودکان تربیت اقتصادی مهارتهای شناختی سند تحول بنیادین آموزشوپرورش
-
اولویتبندی موانع مشارکتهای فرابخشی در ورزش دانشآموزی با استفاده از مدل ساختاری تفسیری
نویسنده : قاسمی روشناوند، جواد ؛ اندام، رضا ؛ باقری، هادی ؛ نویسنده مسئول : بحرالعلوم، حسن ؛
(18 صفحه - از 73 تا 90 )
کلیدواژه ها: روش دلفی ورزش تربیتی مدلسازی ساختاری- تفسیری مشارکت
-
تحلیلی بر جایگاه عادت و عاملیت در پرورش انسان: ژرفاندیشی در آرای تربیتی
نویسنده : افضلی قادی، منا ؛ نویسنده مسئول : دهقانی، مرضیه ؛
(26 صفحه - از 91 تا 116 )
کلیدواژه ها: عادت تعلیموتربیت عاملیت مبادی معرفتی مبادی میلی مبادی ارادی
-
منشأ خطاهای دانشآموزان در حل مسائل مربوط به سواد ریاضی
نویسنده : روحانی فر، محبوبه ؛ گویا، زهرا ؛ نویسنده مسئول : محسن پور، مریم ؛
(20 صفحه - از 117 تا 136 )
کلیدواژه ها: خطا سواد ریاضی مصاحبه تکلیف محور
-
اثربخشی بسته آموزشی خودتنظیمی فراشناختی بر مولفههای اهمالکاری تحصیلی (با نقش تعدیلی خودپنداره تحصیلی)
نویسنده مسئول : رشیدزاده، عبداله ؛
(18 صفحه - از 137 تا 154 )
کلیدواژه ها: خودپنداره تحصیلی اهمالکاری تحصیلی خودتنظیمی فراشناختی آموزش موثر