بهار 1399 - شماره 73 رتبه ب (وزارت علوم)
-
تبیین چارچوب مفهومی اهداف دوره های تحصیلی از منظر اسناد تحولی
نویسنده : احمدی، آمنه ؛ ملکی، حسن ؛ صادقی، علیرضا ؛ طاهری، مرتضی ؛ نویسنده مسئول : مهرمحمدی، محمود ؛
(24 صفحه - از 7 تا 30 )
کلیدواژه ها: چارچوب مفهومی صورتبندی اهداف اسناد تحولی
-
تبیین مولفه های تربیت حرفه ای مبتنی برشایستگی وتحلیل جایگاه آن در کتاب های درسی مربوط به شایستگی های غیر فنی دوره دوم متوسطه فنی وکار دانش
نویسنده : اصغرنژاد، کریم ؛ عظیمی، محمد ؛ نویسنده مسئول : رنجدوست، شهرام ؛
(16 صفحه - از 31 تا 46 )
کلیدواژه ها: شایستگی تحلیل محتوا روش آنتروپی شانون تربیت حرفهای فنی و کاردانش
-
بررسی ویژگیهای مدیریت مدرسه با رویکرد اسلامی: ارائه ابزار سنجش معتبر و الگوی پیشنهادی
نویسنده مسئول : تورانی، حیدر ؛ نویسنده : ملایی نژاد، اعظم ؛ حسین پور طولازدهی، شهره ؛
(42 صفحه - از 47 تا 88 )
کلیدواژه ها: سبک رهبری مدیریت آموزشی رویکرد اسلامی مدیریت مدرسه
-
تبییین جامعه شناختی مواضع سیاسی تربیت دانشآموز به مثابه شهروند مطلوب در اسناد رسمی جمهوری اسلامی ایران (مطالعه موردی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش،سند چشم انداز 20 ساله)**
نویسنده : کمالپورخوب، ناصر ؛ هاشمی، سید ضیاء ؛ نجاتی حسینی، سید محمودسید محمود ؛
(22 صفحه - از 89 تا 110 )
کلیدواژه ها: سند چشم انداز 20 ساله سند تحول بنیادین آموزش و پرورش شهروند مطلوب
-
تبیین پدیده مدرسه بهعنوان شتابدهنده
نویسنده : حاجی آقایی، حنیف ؛ خلخالی، علی ؛
(16 صفحه - از 111 تا 126 )
کلیدواژه ها: شتابدهنده مدرسۀ کارآفرین هنرستان فنیوحرفهای
-
تاثیر آموزش مسائل مدل سازی ریاضی بر تجربه های شوق دانش آموزان
نویسنده مسئول : پرهیزگار، زکیه ؛ نویسنده : جباری نوقابی، مهدی ؛ علمالهدایی، حسن ؛
(20 صفحه - از 127 تا 146 )
کلیدواژه ها: مسائل کلامی ریاضی مسائل درون روش آموزشی دانش آموز محور
-
مقایسه انگیزش تحصیلی، خودتنظیمی و خودارزشمندی دانش آموزان تیزهوش و عادی شهرکرج
نویسنده مسئول : هاشمی، نظام ؛ نویسنده : خروطی، فاطمه ؛
(16 صفحه - از 147 تا 162 )
کلیدواژه ها: خودتنظیمی انگیزش تحصیلی دانشآموز عادی دانشآموز تیزهوش خودارزشمندی