پاییز 1387 - شماره 27 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم)
-
چگونگی بهره گیری از فناوری اطلاعات و ارتباطات (فاوا) در انجام دادن تکالیف درسی علوم دوره ی ابتدایی کشور انگلستان: بررسی کتابهای راهنمای تدریس (معلم)
نویسنده : زمانی، بی بی عشرت ؛ عظیمی، سید امین ؛
(30 صفحه - از 7 تا 36 )
کلیدواژه ها: دوره ابتدایی راهنمای تدریس(معلم) فناوری اطلاعات و ارتباطات(فاوا) کتابهای درسی علوم انگلستان فاوا اطلاعات فناوری اطلاعات و ارتباطات تکالیف فناوری معلم آموزش رایانه دانشآموزان
-
تحلیل وضعیت سواد اینترنتی دانش آموزان سال سوم دبیرستان شهر تهران 1386 - 1385 در مقایسه با مربیان و والدین آنها
نویسنده : سلطانی فر، محمد ؛
(24 صفحه - از 37 تا 60 )
کلیدواژه ها: دانشآموزان والدین نوجوان اینترنت سواد رسانهای سواد اینترنتی مربیان سواد اطلاعات رسانهای
-
بررسی چالش های توسعه مدارس هوشمند در کشور
نویسنده : محمودی، جعفر ؛ نالچیگر، سروش ؛ ابراهیمی، سید بابک ؛ صادقی مقدم، محمدرضا ؛
(18 صفحه - از 61 تا 78 )
کلیدواژه ها: آموزش مدرسه هوشمند جامعه داناییمحور یادگیری مدارس هوشمند اطلاعات فناوری اطلاعات توسعه آموزش و پرورش فناوری اطلاعات و ارتباطات
-
بررسی تأثیر فوری و تداومی آموزش راهبردهای خود تنظیمی بر خود تنظیم گری و حل مسئله ریاضی
نویسنده : صمدی، معصومه ؛
(18 صفحه - از 79 تا 96 )
کلیدواژه ها: خودتنظیمی یادگیری حل مسئله ریاضی آموزش راهبردهای خودتنظیمی آموزش راهبردهای خودتنظیمی آزمون دانشآموزان
-
بررسی مراحل تحول زیباشناسی در دانش آموزان شهر تهران
نویسنده : رشید، خسرو ؛ مهر محمدی، محمود ؛ دلاور، علی ؛ قطریفی، مریم ؛
(28 صفحه - از 97 تا 124 )
کلیدواژه ها: دانشآموزان زیباییشناسی سنی نقاشی مرحله
-
جایگاه نمادهای هویت ملی در کتاب های درسی ادبیات فارسی و تاریخ دوره ی متوسطه: رشته علوم انسانی
نویسنده : صادق زاده، رقیه ؛ منادی، مرتضی ؛
(12 صفحه - از 125 تا 136 )
کلیدواژه ها: هویت ملی کتابهای درسی نمادهای ملی دورهء متوسطه متوسطه ادبیات فارسی تاریخ پژوهش
-
روش سقراطی به منزله راهبردی برای تربیت شهروندی
نویسنده : چناری، مهین ؛
(20 صفحه - از 137 تا 156 )
کلیدواژه ها: روش سقراطی تربیت شهروندی سقراط استنطاق تناقضهای سقراط تناقض دانش حقیقت مخاطبان افلاطون