تابستان 1392 - شماره 46 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم)
-
طراحی، تدوین و اعتبارسنجی الگوی راهنمای یادگیری مشارکتی برای برنامه درسی «فارسی بخوانیم و بنویسیم» دوره ابتدایی
نویسنده : حسینی، سید محمد حسین ؛ مطور، معصومه ؛
(42 صفحه - از 9 تا 50 )
کلیدواژه ها: تدوین یادگیری مشارکتی طراحی اعتبارسنجی دورة ابتدایی فارسی بخوانیم و بنویسیم
-
محاسبه کارایی دفتر برنامه ریزی و تألیف کتاب های درسی سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی با استفاده از بودجه ریزی عملیاتی
نویسنده : طلایی زواره، سید حسین ؛
(28 صفحه - از 51 تا 78 )
کلیدواژه ها: بهای تمام شده فعالیت ١ (ABC) کارایی ٢ بودجه ریزی عملیاتی ٣ نرم فعالیت
-
تبیین و بازشناسی ظرفیت نظریه های ناظر به آموزش ارزش ها در نظام آموزشی از منظر اثربخشی
نویسنده : مهر محمدی، محمود ؛
(20 صفحه - از 79 تا 98 )
کلیدواژه ها: اثربخشی نظریه ها میان رشته ای آموزش ارزش ها
-
شناسایی و اولویت بندی عوامل مرتبط با آموزش زبان انگلیسی در مدارس
نویسنده : کلانتری، رضا ؛ غلامی، جواد ؛
(26 صفحه - از 99 تا 124 )
کلیدواژه ها: مدارس عمومی آموزشگاه های خصوصی عوامل مرتبط با آموزش زبان انگلیسی
-
بررسی شناخت معلمان ریاضی دوره متوسطه از مثال ریاضی و نحوه به کارگیری آن در معرفی یک مفهوم
نویسنده : ریحانی، ابراهیم ؛ بخشعلی زاده، شهرناز ؛ واشقانی فراهانی، احمد ؛
(32 صفحه - از 125 تا 156 )
کلیدواژه ها: معلمان ریاضی مثال ریاضی مثال آموزشی فضای مثال تولید مثال
-
ماندگاری تأثیر آموزش پیش دبستانی بر مهارت های شفاهی زبان فارسی کودکان ترک زبان و پیشرفت تحصیلی آنان در پایان سال سوم ابتدایی
نویسنده : روحی، افسر ؛ بهنام، علی ؛
(25 صفحه - از 157 تا 181 )
کلیدواژه ها: پیشرفت تحصیلی دوزبانگی مهارت های شفاهی زبان دورة پیش دبستانی آزمون رشد زبان