پاییز 1388 - شماره 31 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم)
-
ارزشیابی برون داد برنامه آموزش قرآن پایه پنجم ابتدایی
نویسنده : سعیدی رضوانی، محمود ؛ پرتو، مسلم ؛ سرشورخراسانی، غلامعباس ؛
(29 صفحه - از 7 تا 35 )
کلیدواژه ها: ارزشیابی برونداد پایه پنجم ابتدایی برنامه آموزش قرآن
-
جایگاه و کاربرد فناوری اطلاعات و ارتباطات در برنامه درسی دوره ابتدایی از نظر صاحبنظران و معلمان شهر تهران
نویسنده : ملکی، حسن ؛ گرمابی، حسن علی ؛
(17 صفحه - از 36 تا 52 )
کلیدواژه ها: برنامه درسی فناوری اطلاعات و ارتباطات دوره ابتدایی
-
بررسی موانع به کارگیری فناوری اطلاعات و ارتباطات در آموزش و پرورش و ارائه الگو در این زمینه
نویسنده : نصیری علی آبادی، رکسانا ؛ تقی پورظهیر، علی ؛
(22 صفحه - از 53 تا 74 )
کلیدواژه ها: فناوری اطلاعات فناوری اطلاعات و ارتباطات آموزش و پرورش ایران الگو
-
رویکردهای نظری زیربنای تعریف سواد: شواهدی از برنامه درسی کشورهای آمریکا، کانادا، انگلستان، سنگاپور، سنگال، اندونزی و ایران
نویسنده : دانای طوسی، مریم ؛ کیامنش، علیرضا ؛
(26 صفحه - از 75 تا 100 )
کلیدواژه ها: سواد برنامهدرسی رویکرد ایدئولوژیکی رویکرد مستقل از بافت
-
بررسی زمینه های فرهنگی و روانی جامعه و نیز ظرفیت فراگیران برای تحقیق آموزش زبان انگلیسی در دوره ابتدایی
نویسنده : لیاقت دار، محمد جواد ؛ بیرمی پور، علی ؛ محسنی مقدم، فریبا ؛
(20 صفحه - از 101 تا 120 )
-
تحلیل محتوای کتاب های تعلیمات اجتماعی دوره ابتدایی بر اساس مهارت های اجتماعی با توجه به دیدگاه آموزگاران
نویسنده : دهقانی، مرضیه ؛
(28 صفحه - از 121 تا 148 )
کلیدواژه ها: تحلیل محتوا مهارتهای اجتماعی دوره ابتدایی دیدگاههای آموزگاران کتابهای تعلیمات اجتماعی
-
شناسایی و رتبه بندی عوامل مؤثر بر تعهد سازمانی کارکنان آموزش و پرورش یزد با استفاده از فنون تصمیم گیری چند شاخصه
نویسنده : فرید، داریوش ؛ بردبار، غلامرضا ؛ منصوری، حسین ؛
(39 صفحه - از 149 تا 187 )