تابستان 1400- شماره 78 رتبه ب (وزارت علوم)
-
استفاده از سامانه شاد و تدریس تلویزیونی در دوره شیوع کرونا: کاستیها و چونوچراها
نویسنده مسئول : زینی وند نژاد، فرشته ؛ نویسنده : نویدی، احد ؛
(28 صفحه - از 7 تا 34 )
کلیدواژه ها: ویروس کرونا سامانه شاد تدریس تلویزیونی دوره ابتدایی
-
تنگناها و راهبردهای بهکارگیری شبکه اجتماعی دانشآموزی (شاد) در تدریس و یادگیری دانشآموزان در دوران شیوع کرونا: مطالعهای پدیدارشناسانه
نویسنده مسئول : مرادی، امیر ؛ نویسنده : ضرغامی، سعید ؛
(26 صفحه - از 35 تا 60 )
کلیدواژه ها: پدیدارشناسی یادگیری تدریس شبکه اجتماعی دانشآموزی (شاد) شبکه اجتماعی دانشآموزی (شاد)
-
شناسایی ویژگی های مؤثر عامل آموزشی در محیط های یادگیری
نویسنده : نیلی احمدابادی، محمدرضا ؛ پورروستایی اردکانی، سعید ؛ فرخی، نورعلی ؛ نویسنده مسئول : مهتدی جعفری، سمیه ؛
(18 صفحه - از 61 تا 78 )
کلیدواژه ها: محیط یادگیری عامل آموزشی ویژگی های عامل آموزشی
-
تمایزگذاری دانشآموزان قلدر و غیرقلدر براساس راهبردهای تنظیم شناختی هیجان و پیوند با مدرسه
نویسنده مسئول : عبدالهی هرزند، امنه ؛ نویسنده : مصرابادی، جواد ؛ فرید، ابوالفضل ؛
(16 صفحه - از 79 تا 94 )
کلیدواژه ها: پیوند با مدرسه قلدری تنظیم شناختی هیجان
-
گفتمانهای رایج در زبان بدن مدرسان دانشگاه فرهنگیان
نویسنده مسئول : باقریان فر، مصطفی ؛ نویسنده : نصراصفهانی، احمدرضا ؛ جوادی پور، محمد ؛ عزیزی محموداباد، مهران ؛
(24 صفحه - از 95 تا 118 )
کلیدواژه ها: ارتباط ارتباط کلامی زبان بدن ارتباط غیرکلامی
-
بررسی نظریه اخلاق اشیا و عاملیت فناوری و پیامدهای آن در تعلیم و تربیت
نویسنده : مظفری پور، روح اله ؛
(20 صفحه - از 119 تا 138 )
کلیدواژه ها: اخلاق اشیا عاملیت فناوری فربیک فناوریهای ترغیب کننده تعلیم و تربیت
-
بررسی اثربخشی بستهی آموزشی کارکردهای اجرایی سرد برهیجانات تحصیلی دانشآموزان عادی پایه ششم ابتدایی
نویسنده : ازادفر، نجمه ؛ بدری گرگری، رحیم ؛ صبوری مقدم، حسن ؛ هاشمی، تورج ؛ نویسنده مسئول : فتحی اذر، اسکندر ؛
(16 صفحه - از 139 تا 154 )
کلیدواژه ها: کارکردهای اجرایی سرد هیجانات کلاس درس هیجانات مثبت کلاس هیجانات منفی کلاس کارکردهای اجرایی
-
مدل ساختاری عملکردتحصیلی براساس، خودکارآمدی تحصیلی وانگیزش تحصیلی، با میانجیگری درگیری شناختی در دانش آموزان رشته ریاضی فیزیک
نویسنده مسئول : مهدوی راد، حجت ؛ نویسنده : فرزاد، ولی اله ؛ کوشکی، شیرین ؛
(23 صفحه - از 155 تا 177 )
کلیدواژه ها: عملکرد تحصیلی انگیرش تحصیلی خودکارآمدی تحصیلی و درگیری تحصیلی