بهار 1391 - شماره 41 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم)
-
نقش خودکارآمدی، ارزش تکلیف، اهداف پیشرفت و درگیری شناختی در پیشرفت ریاضی: آزمون مدل علی
نویسنده : غلام علی لواسانی، مسعود ؛ حجازی، الهه ؛ خضری آذر، هیمن ؛
(22 صفحه - از 7 تا 28 )
کلیدواژه ها: خودکارآمدی اهداف پیشرفت ارزش تکلیف پیشرفت ریاضی درگیری شناختی پیشرفت عملکرد مدل دانشآموزان
-
تأثیرگذاری آموزش به روش تقسیم بندی دانش آموزان به گروه های پیشرفت (STAD) بر شاخص های شناختی، فراشناختی و عاطفی، در یادگیری درس ریاضی
نویسنده : استوار، نگار ؛ غلام آزاد، سهیلا ؛ مصر آبادی، جواد ؛
(22 صفحه - از 29 تا 50 )
کلیدواژه ها: فراشناخت پیشرفت تحصیلی آموزش مشارکتی تقسیم بندی به گروه های پیشرفت عاطفه تحصیلی فراشناختی دانشآموزان آموزش آزمون یادگیری درس ریاضی نمرات یادگیری مشارکتی پژوهش
-
تیپ های انگیزش یادگیری دانش آموزان دبیرستانی شهر تبریز: تحلیل مبتنی بر شخص
نویسنده : بدری، رحیم ؛ فتحی آذر، اسکندر ؛ واحدی، شهرام ؛
(20 صفحه - از 51 تا 70 )
کلیدواژه ها: تحلیل مبتنی بر شخص جهت گیری های انگیزشی تنظیم بیرونی درون فکنی شده همانندسازی شده انگیزش فراشناختی دانشآموزان دانش جهتگیری پژوهش انگیزش درونی انگیزش درونی و بیرونی
-
رابطه میان ادراک معلمان از فرهنگ مدرسه با میزان سازگاری نوآورانه آنان در به کارگیری فناوری اطلاعات و ارتباطات در فرایند یاددهی - یادگیری
نویسنده : محمدی، مهدی ؛ ترک زاده، جعفر ؛ باقری، امین ؛ امیری، خالد ؛ آزادی، احمد ؛
(18 صفحه - از 71 تا 88 )
کلیدواژه ها: معلمان اینترنت فرهنگ مدرسه سازگاری نوآورانه یادگیری فناوری اطلاعات و ارتباطات فناوری اطلاعات و ارتباطات
-
شاخص های آموزش گوش دادن در دوره ابتدایی؛ شواهدی از برنامه درسی زبان ملی چند کشور پیشرو در زبان آموزی و ایران
نویسنده : دانای طوسی، مریم ؛ بازیار، مهدی ؛
(24 صفحه - از 89 تا 112 )
کلیدواژه ها: دوره ابتدایی گوش دادن مهارت های زبانی برنامه درسی زبان فارسی راهنمای برنامۀ درسی زبان فارسی آموزش برنامۀ درسی زبان ملی برنامۀ درسی زبان اطلاعات
-
هرمنوتیک فلسفی و برنامه درسی
نویسنده : صفایی، سعید ؛ هدیه محبت، موحد ؛
(24 صفحه - از 113 تا 136 )
کلیدواژه ها: هرمنوتیک هرمنوتیک فلسفی برنامه درسی چرخه هرمنوتیک امتزاج افق ها فهم متن گادامر تفسیر معلم فهم متن
-
بررسی آموزش سواد رسانه ای در کشورهای کانادا و ژاپن
نویسنده : نصیری، بهاره ؛ عقیلی، سید وحید ؛
(26 صفحه - از 137 تا 162 )
کلیدواژه ها: تفکر انتقادی ژاپن کانادا سواد رسانه ای آموزش سواد رسانه ای رسانهای سواد اطلاعات آموزش