تابستان 1401- شماره82 رتبه ب (وزارت علوم)
-
واکاوی و اولویتبندی راهبردهای آموزش اصیل
نویسنده : قنبری، سیروس ؛ زندی، خلیل ؛ نویسنده مسئول : صادقی، سیامک ؛
(22 صفحه - از 7 تا 28 )
کلیدواژه ها: شخصی سازی یادگیری آموزش اصیل سنجش به عنوان یادگیری
-
اثربخشی آموزش گروهی مبتنی بر پذیرش و تعهد بر همجوشی شناختی و شایستگی اجتماعی نوجوانان قلدر در مدارس شبانه روزی
نویسنده : بیات ترک، محمد حسین ؛ حمیدی، فریده ؛ نویسنده مسئول : جراره، جمشید ؛
(20 صفحه - از 29 تا 48 )
کلیدواژه ها: شایستگی اجتماعی قلدری همجوشی شناختی آموزش مبتنی بر پذیرش و تعهد نوجوانان
-
مدلسازی تاثیر رهبری تحولآفرین بر خودکارآمدی معلمان با میانجیگری فرهنگ مدرسه
نویسنده : زاهدبابلان، عادل ؛ تقوی قره بلاغ، حسین ؛ قربانزاده طولارودپایین، پدرام ؛ نویسنده مسئول : عابدی نیا، افشین ؛
(18 صفحه - از 49 تا 66 )
کلیدواژه ها: رهبری تحول آفرین فرهنگ مدرسه خودکارآمدی معلمان
-
کاربرد پویانمایی در آموزش مفاهیم محیطزیستی به دانش آموزان مقطع ابتدایی شهر اصفهان
نویسنده : ملکیان، منصوره ؛ حجاریان، محمد حسین ؛
(14 صفحه - از 67 تا 80 )
-
طراحی و اعتباریابی الگوی یادگیری معکوس مبتنی بر رویکرد تدریس مسألهمحور درس زبان انگلیسی
نویسنده مسئول : سلیمانی، شیلا ؛ نویسنده : علیآبادی، خدیجه ؛ زارعی زوارکی، اسماعیل ؛ دلاور، علی ؛
(24 صفحه - از 81 تا 104 )
کلیدواژه ها: الگو زبان انگلیسی تدریس یادگیری معکوس
-
تحلیل محتوای کتاب زیست شناسی پایه دهم بر اساس ساحت های شش گانه سند تحول بنیادین آموزش و پرورش
نویسنده مسئول : غلامی، اعظم ؛ نویسنده : حیدری، رسول ؛
(28 صفحه - از 105 تا 132 )
کلیدواژه ها: تحلیل محتوا سند تحول بنیادین زیست شناسی پایه دهم
-
تبیین استعاره های مفهومی جهت دار زمان در مکان در کتابهای فارسی دوره ابتدایی بر مبنای رویکرد لیکاف و جانسون
نویسنده : صائمین، سیده پروین ؛ ضرغامی، سعید ؛ نویسنده مسئول : برخورداری، رمضان ؛
(14 صفحه - از 133 تا 146 )
کلیدواژه ها: استعارة مفهومی جهت دار زمان در مکان متون درس فارسی ابتدائی.زبانشناسی شناختی نظریه استعارۀ مفهومی لیکاف و جانسون
-
مدلیابی اثرات تمرین و تکرار، هدایت،ارزشیابی محیط شبیهساز رایانهای واقعنما بر ارتقای یادگیری دروس کارگاهی معماری داخلی
نویسنده : آریانژاد، پرستو ؛ مظفر، فرهنگ ؛ صالح صدق پور، بهرام ؛ نویسنده مسئول : خانمحمدی، محمدعلی ؛
(24 صفحه - از 147 تا 170 )
کلیدواژه ها: واقعنمایی تجارب یادگیری مدلیابی معماری داخلی شبیهساز آموزشی رایانهای