بهار 1402- شماره 85
-
شناسایی مؤلفههای آموزش سواد رسانهای و تحلیل جایگاه آن در اسناد بالادستی آموزشوپرورش
نویسنده : تاجی، حمیدرضا ؛ دیبایی صابر، محسن ؛
(24 صفحه - از 7 تا 30 )
کلیدواژه ها: تحلیل محتوا سواد رسانهای آموزشوپرورش اسناد بالادستی
-
تدوین الگوی ارائهٔ خدمات آموزشیوپرورشی به فرزندان دانشآموز شهدا و جانبازان و ایثارگران در ایران
نویسنده : کفراشی، محمد حسین ؛ حسن مرادی، نرگس ؛ معظمی، مجتبی ؛
(24 صفحه - از 31 تا 54 )
کلیدواژه ها: جانباز الگوی مفهومی شهدا ایثارگر خدمات آموزشی و پرورشی
-
طراحی الگوی پاسخگویی اجتماعی مدارس ابتدایی ایران: مطالعهای دادهبنیاد
نویسنده : مهاجران، بهناز ؛ بلوچ، سلیم ؛ حسنی، محمد ؛
(28 صفحه - از 55 تا 82 )
کلیدواژه ها: ایران مدارس ابتدایی پاسخگویی اجتماعی دادهبنیاد
-
بازتابی از ساختار درک معلم و دانشجومعلمان دربارۀ استدلال تناسبی کیفی
نویسنده : پورنگ، افسانه ؛ اصغری، نسیم ؛ شاهورانی، احمد ؛ کبیری، مسعود ؛
(24 صفحه - از 83 تا 106 )
کلیدواژه ها: دانش پداگوژی محتوا استدلال تناسبی کیفی تفکر تناسبی
-
اثر خشونت معلم بر هیجانات مثبت و منفی تحصیلی و اضطراب مدرسه
نویسنده : سگاری، دادرحمن ؛ نویسنده مسئول : ناستی زایی، ناصر ؛
(20 صفحه - از 107 تا 126 )
کلیدواژه ها: اضطراب مدرسه خشونت معلم هیجانات منفی تحصیلی هیجانات مثبت تحصیلی
-
مدلسازی و دانش فرامدلسازی: سنجش درک دانشآموزان از مدلسازی مفهومی در یادگیری علوم
نویسنده : جهانی فر، مجتبی ؛
(20 صفحه - از 127 تا 146 )
کلیدواژه ها: آموزش علوم مدل امتیاز پارهای دانش مدلسازی فرامدلسازی
-
تاثیر سبک رهبری دیجیتال در تدریس دیجیتال معلمان با نقش میانجی توانمندسازی روانشناختی
نویسنده : تأئید، مهدی ؛ نظرزاده زارع، محسن ؛ خاکپور، عباس ؛
(17 صفحه - از 147 تا 163 )
کلیدواژه ها: معلمان توانمندسازی روانشناختی رهبری دیجیتال تدریس دیجیتال