پاییز 1393 - شماره 51 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم)
-
بررسی نقش استفاده از راهبرد آگاهی ساخت - واژه در یادگیری واژگان انگلیسی
نویسنده : قربان دردی نژاد، فرهاد ؛
(16 صفحه - از 7 تا 22 )
کلیدواژه ها: واژه واژه شناسی دانش آموزان راهنمایی روش تحلیل راهبرد آگاهی ساخت تکواژهای اشتقاقی روش تلفیق یاد گیری واژگان
-
بررسی میزان تحقق هدف گذاری های انجام شده در برنامه ی درسی ملی با محتوای کتاب زبان انگلیسی جدید پایه ی اول دوره ی متوسطه ی اول
نویسنده : علوی مقدم، سید بهنام ؛ خیرآبادی، رضا ؛
(14 صفحه - از 23 تا 36 )
کلیدواژه ها: تحلیل محتوا سند برنامه درسی ملی کتاب زبان انگلیسی جدید هدف گذاری های کلان
-
اثربخشی الگوی تفکر انتقادی پاول بر گرایش به تفکر انتقادی و مهارت های زندگی دانش آموزان با توجه به نقش تعدیلی سبک های تفکر واگرا و همگرا
نویسنده : هاشمی، تورج ؛ بیرامی، منصور ؛ بدری، رحیم ؛ میرنسب، میرمحمود ؛ رضویان شاد، مرتضی ؛
(20 صفحه - از 37 تا 56 )
کلیدواژه ها: گرایش به تفکر انتقادی الگوی تفکر انتقادی پاول مهارت های زندگی و سبک های تفکر همگرا و واگر
-
نگاهی انتقادی و تحلیلی به سیر تاریخ ادبیات مدارس از سال 1370 تا 1390
نویسنده : عطرفی، علی اکبر ؛ اکبری شلدره، فریدون ؛ حق شناس، مریم ؛
(16 صفحه - از 57 تا 72 )
کلیدواژه ها: تاریخ ادبیات کتاب درسی دبیرستان دوره بندی و سازماندهی محتوا
-
بررسی نقش نهادها، سازمان ها و افراد در توقف مدارس غیر دولتی از نظر مؤسسان و کارشناسان: بازسازی معنایی
نویسنده : معدن دار آرانی، عباس ؛
(24 صفحه - از 73 تا 96 )
کلیدواژه ها: نهاد سازمان بازسازی معنایی مدارس غیردولتی
-
بررسی و تحلیل معیارهای طراحی فضای آموزشی موجود در مراکز پیش دبستانی و دبستان و تنظیم آن ها بر اساس معیارهای برنامه ریزی چندبعدی
نویسنده : صفری، مهدی ؛ مفیدی، فرخنده ؛
(14 صفحه - از 97 تا 110 )
کلیدواژه ها: فضای آموزشی برنامه ریزی چند بعدی دوره پیش دبستان و دبستان
-
بررسی تأثیر تدریس مبتنی بر رویکرد ساختن گرایی بر عملکرد دانش آموزان در درس علوم تجربی کلاس چهارم ابتدایی
نویسنده : محبی، عظیم ؛
(16 صفحه - از 111 تا 126 )
کلیدواژه ها: تدریس دوره ابتدایی درس علوم تجربی تدریس مبتنی بر رویکرد ساختن گرایی عملکرد دانش آموزان