بهار 1387 - شماره 25 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم)
-
اطلاعات مربوط به فصلنامه نوآموری های آموزش (اهداف، موضوع، و شرایط پذیرش مقاله ها)
(3 صفحه - از 4 تا 6 )
-
سخن سردبیر: اشاره به چند نکته اساسی تعلیم و تربیت در هفتمین سال انتشار فصلنامه نوآوریهای آموزشی
نویسنده : لطف آبادی، حسین ؛
(4 صفحه - از 7 تا 10 )
-
مطالعه تطبیقی - تحلیلی شیوه انتخاب و سازماندهی محتوای برنامه درسی مطالعات - اجتماعی و آموزش شهروندی در مقطع آموزش ابتدائی ایران با سوئد
نویسنده : گوازی، آرش ؛
(38 صفحه - از 11 تا 48 )
کلیدواژه ها: سازماندهی محتوا رویکرد موضوعات درسی رویکرد تلفیقی میانرشتهای برنامه درسی مطالعات اجتماعی آموزش شهروندی
-
هنجاریابی زیر مقیاس های ارزشیابی آزمون توانایی های شناختی میکر در دانش آموزان کلاس های سوم تا پنجم ابتدایی شهر اصفهان
نویسنده : محمد زاده، جهانشاه ؛ عریضی، حمید رضا ؛ مولوی، حسین ؛
(20 صفحه - از 77 تا 96 )
کلیدواژه ها: هنجاریابی آزمون میکر روایی همزمان با درجهبندی معلم ساختار هوش گیلفورد ارزشیابی شناختی ارزشیابی نمادی و تصویری
-
بررسی تحول سیالی واژگان کلامی و مقوله ای در گفتار کودکان فارس زبان
نویسنده : کرمی نوری، رضا ؛ مرادی، علی رضا ؛ اکبری زردخانه، سعید ؛ غلامی، علی رضا ؛
(22 صفحه - از 97 تا 118 )
کلیدواژه ها: دانشآموز یکزبانه فارس سیالی واژگان کلامی سیالی مقولهای
-
مقایسه راهبردهای شناختی و فراشناختی دانش آموزان دوره متوسطه به تفکیک سطح توانایی، رشته تحصیلی و جنسیت و ارائه پیشنهادهایی در حوزه برنامه درسی
نویسنده : عباباف، زهره ؛
(32 صفحه - از 119 تا 150 )
کلیدواژه ها: جنسیت رشته تحصیلی راهبردهای فراشناختی راهبردهای شناختی سطح توانایی
-
الگویی برای ایجاد علاقه و انگیزه به مطالعه و پژوهش: بررسی اثر بخشی آن در دانش آموزان دوره راهنمایی
نویسنده : رضایی، اکبر ؛ قدم پور، عزت الله ؛ پاشا شریفی، حسن ؛
(36 صفحه - از 151 تا 186 )