زمستان 1388 - شماره 32 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم)
-
زواسازی پرسشنامه هیجان های تحصیلی پکران
نویسنده : کدیور، پروین ؛ فرزاد، ولی الله ؛ کاوسیان، جواد ؛ نیکدل، فریبرز ؛
(32 صفحه - از 7 تا 38 )
کلیدواژه ها: پایایی رواسازی پرسشنامه هیجانهای تحصیلی پکران روایی عاملی
-
طراحی فضای مهد کودک براساس رابطه بین صفات خلاقیت و ایده های معمارانه
نویسنده : نقره کار، عبدالحمید ؛ مظفر، فرهنگ ؛ صالح، بهرام ؛ شفایی، مینو ؛
(21 صفحه - از 39 تا 59 )
کلیدواژه ها: کنجکاوی معماری خیالپردازی مدل خلاقیت کودکستان
-
تأثیر روش های فعال تدریس بر پیشرفت سواد خواندن دانش آموزان پایه های چهارم و پنجم ابتدایی استان مازندران
نویسنده : صالحی، محمد ؛ نیازآذری، کیومرث ؛ معتمدی تلاوکی، محمد تقی ؛
(38 صفحه - از 60 تا 97 )
کلیدواژه ها: روش فعال تدریس1 سواد خواندن2 متن ادبی3 متن اطلاعاتی
-
مدل ساختاری پیشرفت تحصیلی در دانش آموزان رشته ریاضی: نقش واسطه ای راهبردهای یادگیری در ارتباط میان اهداف پیشرفت تحصیلی
نویسنده : عابدینی، یاسمین ؛
(20 صفحه - از 98 تا 117 )
کلیدواژه ها: پیشرفت تحصیلی مدل ساختاری اهداف پیشرفت راهبردهای پردازش سطحی راهبردهای پردازش عمیق
-
طراحی الگوی ارتقاء کیفیت آموزش برای دختران در مناطق کمتر توسعه یافته و بررسی اثربخشی آن
نویسنده : فضلی، رخساره ؛ سیف، علی اکبر ؛ کیامنش، علیرضا ؛
(22 صفحه - از 118 تا 139 )
کلیدواژه ها: کیفیت آموزش دختران مناطق کمتر توسعهیافته یادگیری فعال و مشارکتی مهارت برقراری ارتباط نگرش نسبت به مدرسه
-
ارزشیابی آموزش الکترونیکی شبکه رشد براساس معیارهای طراحی سایت های آموزشی
نویسنده : محمدی، سمیه ؛ امیرتیموری، محمد حسن ؛ قاسمی، محمود ؛ آتشک، محمد ؛
(14 صفحه - از 140 تا 153 )
کلیدواژه ها: ارزشیابی آموزش الکترونیکی سایتهای آموزشی شبکه رشد
-
اشاعه و کاربست تنایج ارزشیابی برنامه درسی
نویسنده : آقازاده، محرم ؛ سنه، افسانه ؛
(37 صفحه - از 154 تا 190 )
کلیدواژه ها: ارزشیابی برنامه درسی اشاعه کاربست