بهار 1390 - شماره 37 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم)
-
ارزشیابی شبکه ملی مدارس ایران (رشد) بر اساس ملاک های طراحی سایت های آموزشی و مقایسه آن با دیگر سایت های آموزشی
نویسنده : حمید زاده، غلامرضا ؛ قاسمی، محمود ؛ عزیزآبادی، سمیه ؛ محمد نژاد، سید علی ؛
(24 صفحه - از 7 تا 30 )
کلیدواژه ها: ارزشیابی ملاک های ارزشیابی شبکه ها (سایت ها)ی آموزشی
-
نقش برنامه درسی اقتصاد در برنامه تعلیم و تربیت رسمی و عمومی دنیا، ارائه یک برنامه عمل برای یک برنامه درسی مغفول
نویسنده : پیغامی، عادل ؛ تورانی، حیدر ؛
(22 صفحه - از 31 تا 52 )
کلیدواژه ها: آموزش اقتصاد تعلیم و تربیت اقتصادی برنامه درسی اقتصاد برنامه درسی ملی تعلیم و تربیت رسمی و عمومی
-
بررسی تأثیر آموزش تاریخ فیزیک بر دانش و نگرش شاگردان دختر پایه دوم دبیرستان
نویسنده : محبوبی، خدیجه ؛ وصالی، منصور ؛ سعادت، مهدی ؛
(18 صفحه - از 53 تا 70 )
کلیدواژه ها: نگرش دانش یادگیری روش تدریس تاریخ فیزیک
-
تبیین اثر برنامه درسی پنهان مدارس بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان دوره راهنمایی به منظور ارائه مدل
نویسنده : بیان فر، فاطمه ؛ ملکی، حسن ؛ دلاور، علی ؛ سیف، علی اکبر ؛
(30 صفحه - از 71 تا 100 )
کلیدواژه ها: مدل برنامه درسی پنهان دوره راهنمایی تحصیلی پیشرفت تحصیلی دانش آموزان
-
مقایسه اثر بخشی راهبرد تدریس مبتنی بر هوش چندگانه و روش متداول بر پیشرفت تحصیلی و نگرش به یادگیری درس علوم دانش آموزان پایه پنجم ابتدایی
نویسنده : عبدی، علی ؛ نوروزی، داریوش ؛
(20 صفحه - از 101 تا 120 )
کلیدواژه ها: درس علوم پیشرفت تحصیلی دانش آموزان راهبرد تدریس مبتنی بر هوش های چندگانه نگرش به یادگیری درس علوم
-
سخن گفتن، مهارتی مغفول در برنامه درسی زبان فارسی
نویسنده : دانای طوسی، مریم ؛
(30 صفحه - از 121 تا 150 )
کلیدواژه ها: دوره ابتدایی مهارت های زبانی برنامه درسی زبان فارسی سخن گفتن
-
واکاوی مفهومی دیدگاه تربیتی کارل برایتر
نویسنده : تلخابی، محمود ؛ خرازی، سید کمال ؛
(28 صفحه - از 151 تا 178 )
کلیدواژه ها: خلق دانش مفهوم شناسی تربیتی آموزش و پرورش شناختی استعاره ذهن جامعه دانشی