تابستان 1388 - شماره 30 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم)
-
افسانه تعلیم و تربیت: مطالعه موردی یک مدرسه به روش خبرگی و نقادی تربیتی
نویسنده : میرشمشیری، مرجان ؛ مهر محمدی، محمود ؛
(24 صفحه - از 7 تا 30 )
کلیدواژه ها: یادگیری خبرگی و نقادی تربیتی فرآیند یاددهی دختران پایه چهارم ابتدایی
-
دانش نظری و مهارت های حرفه ای معلمان دوره ابتدایی از نظریه یادگیری: معلمان دوره ابتدایی شهر همدان
نویسنده : عارفی، محبوبه ؛ فتحی واجارگاه، کورش ؛ نادری، رحیم ؛
(22 صفحه - از 31 تا 52 )
کلیدواژه ها: رفتارگرایی آموزش ضمن خدمت تدریس دوره ابتدایی شناخت گرایی نظریه های یادگیری شناختی - اجتماعی
-
سه سوسازی: راهبردی برای نوآوری در پژوهش های آموزشی
نویسنده : مدنی بروجنی، سید احمد ؛ نصر، احمد رضا ؛
(22 صفحه - از 53 تا 74 )
کلیدواژه ها: روش شناسی روش تحقیق کیفی روش تحقیق کمی سه سوسازی روش تحقیق ترکیبی
-
نقد و بررسی نظام ارزشیابی تحصیلی ایران از منظر ارزشیابی نظام آموزشی
نویسنده : حسنی، محمد ؛ کیامنش، علیرضا ؛
(30 صفحه - از 75 تا 104 )
کلیدواژه ها: ارزشیابی آموزشی ارزشیابی پیشرفت تحصیلی نظام آموزش و پرورش ایران امتحانات
-
کاربرد فنون و روش های مصورسازی اطلاعات و تأثیر سواد دیداری در فعالیت های آموزشی
نویسنده : درودی، فریبرز ؛
(34 صفحه - از 105 تا 138 )
کلیدواژه ها: دانش آموزان مصورسازی اطلاعات فنون تصویرسازی سواد دیداری فعالیت های آموزشی
-
مقایسه میزان شیوع ناهنجاری های وضعیتی در اندام فوقانی دانش آموزان دختر و پسر دوره راهنمایی تحصیلی
نویسنده : سنه، افسانه ؛
(18 صفحه - از 139 تا 156 )
-
فعالیت ها، بازدارنده های محیطی و ویژگی های فردی مؤثر بر یادگیری غیررسمی معلمان شهر اصفهان
نویسنده : نادی، محمد علی ؛ سجادیان، ایلناز ؛
(32 صفحه - از 157 تا 188 )
کلیدواژه ها: یادگیری غیر رسمی یادگیری در محل کار روش های یادگیری رفتار معلم