زمستان 1393 - شماره 52 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم)
-
پیش بینی کننده های شناختی - اجتماعی رضایت از مدرسه در دانش آموزان دبیرستانی: آزمون یک مدل علی
نویسنده : میکائیلی منیع، فرزانه ؛ مهنا، سعید ؛ عیسی زادگان، علی ؛
(23 صفحه - از 7 تا 29 )
کلیدواژه ها: مدل شناختي اجتماعي رضايت از مدرسه دانش آموزان دبيرستاني
-
رابطه ی میان خوش بینی آموزشی و راهبردهای خودمدیریتی معلمان با پیشرفت تحصیلی دانش آموزان
نویسنده : حجازی، الهه ؛ امینی پور، شیما ؛
(15 صفحه - از 30 تا 44 )
کلیدواژه ها: پيشرفت تحصيلي راهبردهاي خودمديريتي خوشبيني آموزشي معلم
-
تأثیر آموزش مستقیم مهارت های تفکر با مدل هالپرن بر مهارت تفکر انتقادی دانش آموزان دوره ی متوسطه
نویسنده : بدری گرگری، رحیم ؛ آذربخش، مسلم ؛ تقی زاده، محسن ؛
(14 صفحه - از 45 تا 58 )
کلیدواژه ها: تفكر انتقادي آموزش مستقيم مدل هالپرن دانش آموزان دبيرستان آزمون واتسون – گليزر
-
ارزیابی عملکرد دبیرستان های منطقه 5 آموزش و پرورش با استفاده از مدل تحلیل پوششی داده ها
نویسنده : روحی، فهیمه ؛ باقری گرمارودی، فضه ؛ سوری، فاطمه ؛
(19 صفحه - از 59 تا 77 )
کلیدواژه ها: كارايي تحليل پوششي داده ها بهره وري
-
چرایی و چگونگی تلفیق آموزش عمومی و آموزش فنی و حرفه ای
نویسنده : نویدی، احد ؛
(22 صفحه - از 78 تا 99 )
کلیدواژه ها: آموزش فني و حرفه اي آموزش و پرورش عمومي تربيت حرفه اي تلفيق مهارت هاي پايه مهارت هاي اصلي مهارت هاي غير فني مهارت هاي عمومي براي اشتغال پذيري شايستگي هاي كليدي
-
تحلیل محتوای کتاب درسی هدیه های آسمان پایه ی ششم ابتدایی و میزان انطباق آن با مبانی قرآنی و سند تحول بنیادین آموزش و پرورش
نویسنده : قاسمی، حسین ؛ کاظمی، محمود ؛
(17 صفحه - از 100 تا 116 )
کلیدواژه ها: انطباق هديه هاي آسمان تحليلمحتوا كتابدرسي مباني قرآن سند تحول
-
تحلیل محتوای مؤلفه های هویت ملی در کتب آموزش زبان فرانسه دوره های راهنمایی، دبیرستان - پیش دانشگاهی
نویسنده : علوی مقدم، سید بهنام ؛ داور پناه، زهرا ؛
(26 صفحه - از 117 تا 142 )
کلیدواژه ها: آموزش زبان فرانسه ﻫﻮﻳﺖ ﻣﻠﻲ ﺗﺤﻠﻴﻞ ﻣﺤﺘﻮا مقاطع راهنمايي و دبيرستان