خلاصه ماشینی:
"» وی در ادامه میگوید:«البته در این میان یکسری مسایل سیاسی هم دخالت دارد و برخی ادارات و سازمانها فکر میکنند مورد آگهی،جای مناسبی برای *حسین ملا خانی رئیس اداره تمرکز و توزیع آگهی دولتی:در سال 6731 هفتاد هزار و 461 فقره آگهی دولتی از سوی این اداره برای درج در مطبوعات ارسال شده است که بنا به دلایل متعدد سهم چند روزنامه و مجله همواره چند برابر نشریات بوده است.
» قانون تبلیغات،قدیمی،غیرشفاف و پر از ابهام «جدیدترین قانون تبلیغات ایران متعلق به 02 سال پیش و مصوب 72 اسفند 8531 شورای انقلاب اسلامی در 12 ماده است به نام«آییننامهء تأسیس و علی تشکری مدیر سازمان آگهیهای روزنامه جهان اسلام: هزینههای که آژانسهای تبلیغاتی دریافت میکنند و بضاعت کم نشریات کوچک باعث میشود که مطبوعات خود وظیفهء آنها را به عهده بگیرند.
حلقهء مفقودهء وجود مدیر تبلیغاتی در یک مؤسسه تولیدی یا خدماتی در بخشهای تجاری با صنعتی همواره باعث شده است بودجهای برای تبلیغات-که در که در دنیای امروز یک ضرورت است-در نظر گرفته نشود و اگر هم هزینهای صرف این بخش میشود در بسیاری موارد بیشتر ناشی از رقابتها و عقب نماندن از قافله رقبا نیست تا شعور و درک صحیح از مقولهء تبلیغ از سویی دیگر دستمزدهای بالای برخی شرکتهای تبلیغاتی و کمبود سرمایه در مطبوعات ایران و همچنین عدم اعتماد به کار این شرکتها باعث شده است که برخی مطبوعات ترجیح دهند که خود عهدهدار این مسؤولیت شوند."