-
1.
نویسنده مسئول : رحیمیان، سمانه ؛ نویسنده : شامی زنجانی، مهدی ؛ مانیان، امیر ؛ اسفیدانی، محمد رحیم ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»پاییز 1399، دوره دوازدهم - شماره 3 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (25 صفحه - از 523 تا 547 )
کلیدواژه ها:صنعت هتلداریتجربه مشتریمدیریت تجربه مشتریهتلمشتریانمشـتری
-
2.
نویسنده : اسفیدانی، محمد رحیم ؛ محمودی، سید محمد ؛ کیماسی، مسعود ؛ محمدی، حمزه ؛ پارسافرد، محمدرضا ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»تابستان 1392، دوره ششم - شماره 2 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 227 تا 250 )
کلیدواژه ها:تحلیل عاملیتحلیل خوشهایبخشبندی بازاربانکداری خردمزایای مورد انتظاربانککارکنانپژوهشخدمات
-
3.
نویسنده : بلوچی، حسین ؛ اسفیدانی، محمد رحیم ؛ عمویی اوجاکی، علی ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»بهار 1394، دوره هفتم - شماره 1 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (23 صفحه - از 43 تا 65 )
کلیدواژه ها:تحلیل مسیرنیت بازدیدتازگی طلبیتنوع طلبیمدل معادله های ساختاریگردشگرانطلبیتازگیمقصدپژوهش
-
4.
نویسنده : نیکو کار، غلامحسین ؛ دیواندری، علی ؛ ابراهیمی، عبد الحمید ؛ اسفیدانی، محمد رحیم ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»بهار و تابستان 1388، دوره اول - شماره 2 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (17 صفحه - از 135 تا 151 )
کلیدواژه ها:رفتار مصرفکنندهاستراتژی بازاریابی اینترنتیبازار لوازم خانگیاطلاعاتاستراتژیبازاریابیرفتار مصرفکنندگاناینترنتیبازاریابی اینترنتی
-
5.
نویسنده : جندقی، غلامرضا ؛ اسفیدانی، محمد رحیم ؛ محسنین، شهریار ؛ یزدانی، حمیدرضا ؛ کیماسی، مسعود ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»بهار 1399، دوره دوازدهم ، شماره 1 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (27 صفحه - از 116 تا 142 )
کلیدواژه ها:بانک ملتهمراه بانکمدیریت تجربه مشترینقشه سفر مشتریسفر برنامهریزیشدهمشتریمشتریانطراحی
-
6.
نویسنده : عربلوی مقدم، سعید ؛ اسفیدانی، محمد رحیم ؛ آقازاده، هاشم ؛ زندی پور، طیبه ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»پاییز 1397، دوره دهم - شماره 3 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 529 تا 546 )
کلیدواژه ها:مطالعه موردیشبکههای اجتماعیاینستاگراماجتماع برندرابطه مصرفکننده ـ برندمصرفکنندگاناجتماعیرابطهشناساییشبکه اجتماعی اینستاگرامپژوهش
-
7.
نویسنده : خانلری، امیر ؛ اسفیدانی، محمد رحیم ؛ مشایخ نیا، علی ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»تابستان 1398، دوره یازدهم - شماره 2 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 299 تا 318 )
کلیدواژه ها:تحلیل تمتبلیغات شفاهی الکترونیکیمدل ساختاری تفسیریگفتمانپذیری برندمدلبرنـدمصرفقدرت گفتمانمصرفکنندگانتبلیغاتبـا
-
8.
نویسنده : محسنین، شهریار ؛ اسفیدانی، محمد رحیم ؛ کرمی، محسن ؛ خواجه دهاقانی، احمد ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»تابستان 1392، دوره پنجم - شماره 2 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 149 تا 168 )
کلیدواژه ها:سبک تصمیم گیریلوازم خانگیرفتار مصرفکنندهمدل اسپرولز و کندال
-
9.
نویسنده : نوروزی، کیان ؛ زوئگا رمزوی، توماس ؛ نظری، محسن ؛ وهابی، عبدالحسین ؛ نویسنده مسئول : اسفیدانی، محمد رحیم ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»پاییز 1400، دوره سیزدهم ، شماره 3 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (23 صفحه - از 791 تا 813 )
کلیدواژه ها:تصمیم به خریدتخفیفهای همراه با عدم قطعیتتخفیفهای کششیتخفیفهای مبتنی بر شانستخفیفهای مبتنی بر مهارتتخفیفعدم قطعیتقطعیتخفیـفاحتمال برنده شدنآزمایشکششی
-
10.
نویسنده : اسفیدانی، محمد رحیم ؛ حسنقلیپور یاسوری، طهمورث ؛ ترکستانی، محمد صالح ؛ روحانی، امیررضا ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»بهار 1397، دوره دهم- شماره 1 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (30 صفحه - از 1 تا 30 )
کلیدواژه ها:بینالمللی شدنصنعت برقبنگاهنوعشناسیرفتار صادراتیصنعت برق ایرانبازارصـادرات