زمستان 1402، دوره پانزدهم - شماره 4 التصنيف الف (Ministry of Science)
-
كاتب مسؤول : غیوری ثالث، ساعده ؛ مؤلف : نظری، محسن ؛ شاه حسینی، محمدعلی ؛
(23 صفحة - من 646 إلی 668 )
الکلمات المفتاحية:مدل فرایندینظریه دادهبنیادشرکتهای هواپیماییهمرقابتی
-
مؤلف : محمدی، سید جواد ؛ طیاران، شهرزاد ؛ طوطیان اصفهانی، صدیقه ؛ كاتب مسؤول : ابراهیمی، ابوالقاسم ؛
(20 صفحة - من 669 إلی 688 )
الکلمات المفتاحية:وفاداریمدل کسبوکار B2Bروندهای تحقیقاتیتحلیل کتابشناسی
-
مؤلف : احمدی الوار، زهرا ؛ مدرسی، میثم ؛ كاتب مسؤول : فیض، داود ؛
(33 صفحة - من 689 إلی 721 )
الکلمات المفتاحية:خوشهبندیرفتارهای انحرافیمتنکاویمتاآنالیزرفتارهای انحرافی بازاریابی
-
مؤلف : حاجی زاده، زهرا ؛ احمدی، حیدر ؛ اسماعیل پور، مجید ؛ كاتب مسؤول : رجب پور، ابراهیم ؛
(25 صفحة - من 722 إلی 746 )
الکلمات المفتاحية:نوآوری محصولمسئولیت اجتماعی شرکتبرند کارفرماشرکتهای تولیدی متوسط و بزرگ
-
مؤلف : قاسمی، الهیار ؛ سعیدنیا، حمیدرضا ؛ كاتب مسؤول : راه چمنی، احمد ؛
(31 صفحة - من 747 إلی 777 )
الکلمات المفتاحية:ظرفیتبرانگیختگینظریه دادهبنیاد کلاسیکپژوهش ترکیبی متوالی اکتشافیدستگاه ردیاب چشم
-
مؤلف : نجفی، کبری ؛ خون سیاوش، محسن ؛ كاتب مسؤول : حیدرزاده هنزایی، کامبیز ؛
(36 صفحة - من 778 إلی 813 )
الکلمات المفتاحية:مانکن فروشگاهیتجارب انگیزشیتجارب نگرشیتجارب واکنشی
-
كاتب مسؤول : خادمی گراشی، مهدی ؛ مؤلف : محمدیان، ستاره ؛
(24 صفحة - من 814 إلی 837 )
الکلمات المفتاحية:اصالت برندانسانانگاری برندشادمانی مصرفکنندهدیدگاه لذتگرادیدگاه سعادتگرا