تابستان 1391، دوره چهارم - شماره 2 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science)
-
مؤلف : پیرایش، رضا ؛ علیپور، وحیده ؛
(18 صفحة - من 1 إلی 18 )
الکلمات المفتاحية:بررسی تطبیقیهوش رقابتیبانکهای دولتی و خصوصیاثربخشی بازاریابی
-
مؤلف : حسینی، حسن ؛ احمدی نژاد، مصطفی ؛ فارسی زاده، حسین ؛
(18 صفحة - من 19 إلی 36 )
الکلمات المفتاحية:قصد استفادهریسک ادراکیادراک از مفید بودن: بانکداری اینترنتیادراک از سهولت استفاده
-
مؤلف : دهدشتی شاهرخ، زهره ؛ مبرهن، سمانه ؛
(16 صفحة - من 37 إلی 52 )
الکلمات المفتاحية:ارزشهای فردیخرده فروشی اینترنتیتمایل به بازگشت دوباره به سایتپیوند با فروشگاهمنافع حاصل از خرید آن لاین
-
مؤلف : سیدنقوی، علی ؛ سپندارند، صادق ؛ رامین مهر، حمید ؛
(18 صفحة - من 53 إلی 70 )
الکلمات المفتاحية:عملکرد سازمانیبانک صادراتقابلیت یادگیری سازمانی: سرمایههای فکری
-
مؤلف : صحت، سعید ؛ باجمالوی رستمی، حمیده ؛ کشکولی، محبوبه ؛
(20 صفحة - من 71 إلی 90 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابیآمیخته بازاریابینام و نشان تجاری
-
مؤلف : عطاران، جواد ؛ دیواندری، علی ؛ آدینف، حیات ؛
(22 صفحة - من 91 إلی 112 )
الکلمات المفتاحية:داراییهای مشهوددیدگاه منبع محورقابلیتهاداراییهای نامشهودمزیت
-
مؤلف : کرمپور، عبدالحسن ؛ شریفی، کیومرث ؛ صفابخش، شهلا ؛
(16 صفحة - من 113 إلی 128 )
الکلمات المفتاحية:عملکرد صادراتیمنابع رقابتیسیستمهای سازمانیاستراتژی رقابتی رهبری هزینهقابلیتهای رقابتی
-
مؤلف : منوریان، عباس ؛ آقا زاده، هاشم ؛ شهامت نژاد، مینا ؛
(18 صفحة - من 129 إلی 146 )
الکلمات المفتاحية:نگرش سیستمیتفکر استراتژیکتفکر در زمانپیشروی براساس رویکرد علمیفرصتطلبی هوشمندانهعزم استراتژیک
-
مؤلف : موسی خانی، محمد ؛ حقیقی، محمد ؛ ترک زاده، سمانه ؛
(18 صفحة - من 147 إلی 164 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری مشتریدانش مشتریارزش مشتری