بهار 1395، دوره هشتم - شماره 1 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science)
-
مؤلف : موسوی، سید نجم الدین ؛
(15 صفحة - من 229 إلی 243 )
الکلمات المفتاحية:صنایع غذاییارزش ویژة برندچشمانداز برندعملکرد محصولموضعیابی برندصنایع غذایی ایرانارزش ویژةبرنـد
-
مؤلف : علیزاده ثانی، محسن ؛ نجات، سهیل ؛
(24 صفحة - من 205 إلی 228 )
الکلمات المفتاحية:نفتنخبگانبرند کارفرماجذابیت برند کارفرماشهرت سازمانکارفرمـاسازمانجذبکار
-
مؤلف : عابدی، حسین ؛ قلیچ خانی، محمد حسن ؛
(22 صفحة - من 183 إلی 204 )
الکلمات المفتاحية:رضایتتصویر شرکتتصویر مقصدبازاریابی تجربیهتلمشتریمشتریان
-
مؤلف : شیوا، آیدا ؛ آقا زاده، هاشم ؛ حیدری، علی ؛
(24 صفحة - من 159 إلی 182 )
الکلمات المفتاحية:دوگانگیپویایی کسبوکارراهبردهای بازارگراییراهبردهای نوآوریعوامل کلیدی موفقیت بنگاهبازارگرایینوآوریبنگاهاکتشافیشاخصبازارگرایی بهره بردارانه
-
مؤلف : شیخ، رضا ؛ محمدی، عفت ؛
(22 صفحة - من 137 إلی 158 )
الکلمات المفتاحية:نظریۀ اعداد Dنظریۀ مجموعۀ رافطرح محصولعدمقطعیتمشتریکیفیتاطلاعاتطراحیمشتریانAHP
-
مؤلف : شاهبندرزاده، حمید ؛ کبگانی، محمد حسین ؛
(20 صفحة - من 117 إلی 136 )
الکلمات المفتاحية:فازیمدلسازی ریاضیراهبرد اقیانوس آبیاقیانوس قرمزغیرخطیراهبرد اقیانوس آبیBlue Ocean Strategyمدلکارکنانراهبردی
-
مؤلف : سیدجوادین، سید رضا ؛ صفری، حسین ؛ ابراهیمی، عباس ؛
(28 صفحة - من 89 إلی 116 )
الکلمات المفتاحية:شرکت مادرریسکهای راهبردمالتی گراندد تئوریهولدینگشرکتهای هولدینگریسکراهبردراهبردیمدیرانفراترکیب
-
مؤلف : سپندارند، صادق ؛ حقیقی کفاش، مهدی ؛ ناصحی فر، وحید ؛ خاشعی، وحید ؛
(16 صفحة - من 73 إلی 88 )
الکلمات المفتاحية:بانکداریبانکداری جامعمدل کسبوکارابعاد مدل کسبوکاربانکمدل کسب و کارمشتری
-
مؤلف : دیواندری، علی ؛ داودیان، امیر حسین ؛ نظری، محسن ؛ معماریانی، عزیز الله ؛
(26 صفحة - من 47 إلی 72 )
الکلمات المفتاحية:راهبرد بازاریابیارزش ویژة مشتریمحرکهای ارزش ویژة مشترینظریة برخاسته از دادههمشتریبانکبازاریابیمشتریانمشـتریارزش
-
مؤلف : بخشی زاده، کبری ؛ خلیلی رودی، مرتضی ؛ رضائیان اکبرزاده، سامان ؛
(18 صفحة - من 29 إلی 46 )
الکلمات المفتاحية:شخصیترفتار مصرفکنندهدرگیری ذهنیخرید آنیارزیابی هنجاریتمایل به خرید آنی
-
مؤلف : اسماعیل پور، رضا ؛ دوستار، محمد ؛ طاهرپرور، نسترن ؛
(28 صفحة - من 1 إلی 28 )
الکلمات المفتاحية:نوآوریعملکرد سازمانمدیریت دانش مشتریجریانهای دانش مشتریانمشتریدانشعملکردمشـتریبانکمشتریاندانش دربارة مشتریاطلاعات