تابستان 1392، دوره ششم - شماره 2 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science)
-
مؤلف : منتظری، محمد ؛ ابراهیمی، علی رضا ؛ احمدی، پرویز ؛ راهنما، آمنه ؛
(20 صفحة - من 207 إلی 226 )
الکلمات المفتاحية:اعتمادتجارت الکترونیکقصد خریدریسک ادراکشدهریسکمشتریاطلاعاتریسک ادراکشدة مصرفکنندهوبسایت
-
مؤلف : اسفیدانی، محمد رحیم ؛ محمودی، سید محمد ؛ کیماسی، مسعود ؛ محمدی، حمزه ؛ پارسافرد، محمدرضا ؛
(24 صفحة - من 227 إلی 250 )
الکلمات المفتاحية:تحلیل عاملیتحلیل خوشهایبخشبندی بازاربانکداری خردمزایای مورد انتظاربانککارکنانپژوهشخدمات
-
مؤلف : امین، فرشته ؛ سیدجوادین، سید رضا ؛ رمضانی، علی ؛
(20 صفحة - من 251 إلی 270 )
الکلمات المفتاحية:توانمندسازیبرنامهریزی استراتژیک منابع انسانیمدل BCGمدل توانمندسازی هرسی و بلانچاردمدل مینزبرگکارکناناستراتژیسازمانمدلمدیریت
-
مؤلف : حاجی حیدری، نسترن ؛ کیماسی، مسعود ؛ عمویی، علی ؛
(20 صفحة - من 271 إلی 290 )
الکلمات المفتاحية:صنعت بانکداریفراترکیبارزیابی عملکرد بازاریابیشاخص عملکرد بازاریابیعملکرد بازاریابیعملکرد بازاربانکمشتریشاخص
-
مؤلف : حیدری، حسین ؛ فاریابی، محمد ؛ فضل زاده، علی رضا ؛
(24 صفحة - من 291 إلی 314 )
الکلمات المفتاحية:پیشبینیمصرفکنندهطراحی مدلرفتار خریداحساس گناهمصرفمصـرف
-
مؤلف : رستگار، عباس علی ؛ اکبرزاده صفوئی، مرتضی ؛
(22 صفحة - من 315 إلی 336 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریرفتار شهروندی سازمانیارزش ویژه مارک تجاریماتریس اهمیت- وضعیتکارکنان
-
مؤلف : طباطبایی نسب، سید محمد ؛ ارجمند، خدیجه ؛
(22 صفحة - من 337 إلی 358 )
الکلمات المفتاحية:ابعاد شخصیتی نئوسبک خریدنوجویی احساسینوجویی ذاتینوجویی شناختینوجوییسبکخوشةمصرفکننده
-
مؤلف : قاسمی، احمد رضا ؛ آدوسی، حسین ؛
(22 صفحة - من 359 إلی 380 )
الکلمات المفتاحية:رقابتپذیریزیرساختهای حمل و نقلمدلهای پنل دیتاGCRLPIزیرساختارزیابیحملونقلشاخص
-
مؤلف : گلرخ، علی ؛ خانلری، امیر ؛
(20 صفحة - من 381 إلی 400 )
الکلمات المفتاحية:بانکبیمهفروش متقاطعتمایل مشتریخرید متقاطعمشتریبیمهبانکمشتریانشناسایی
-
مؤلف : نیکو کار، غلامحسین ؛ جهان بیک لویی، علی ؛ فرهادی، علی ؛ علی دادی، یاسر ؛
(16 صفحة - من 401 إلی 416 )
الکلمات المفتاحية:حاکمیت شرکتیاعضای غیرموظف هیئتمدیرهمالکیت سرمایهگذاران نهادیهزینههای نمایندگیدرصد اعضای غیرموظف هیئتمدیرهنسبت هزینههای عملیاتی به فروشمدیرانهزینـه هـای نماینـدگی