زمستان 1395، دوره هشتم - شماره 4 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science)
-
مؤلف : آقازاده، هاشم ؛ آقامیری، احسان ؛ شهرامی، فرینام ؛
(22 صفحة - من 699 إلی 720 )
الکلمات المفتاحية:قصد خریدارزش برند ترکیبیارزش برند صنعتی
-
مؤلف : اسماعیل پور، فریبا ؛ حیدرزاده هنزایی، کامبیز ؛ منصوریان، یزدان ؛ خون سیاوش، محسن ؛
(24 صفحة - من 721 إلی 744 )
الکلمات المفتاحية:کودکانغذاشخصیتهای پیشبردی کارتونیکلیشهپنداری چاقی
-
مؤلف : بحرینی زاد، منیژه ؛ اسماعیل پور، مجید ؛ کبیری فرد، دنیا ؛
(26 صفحة - من 745 إلی 770 )
الکلمات المفتاحية:تحلیل خوشهایبخشبندی بازارگردشگری ساحلینقشههای خودسازمانده
-
مؤلف : بخشی، فریبا ؛ روشن، سید علیقلی ؛ اعزازی، محمد اسماعیل ؛
(24 صفحة - من 771 إلی 794 )
الکلمات المفتاحية:اعتقادات مذهبیاعتماد به نام تجاریشرکت نان قدس رضویارزش ویژه ی نام تجاری
-
مؤلف : پور سلیمی، مجتبی ؛ هاشمیان، مجتبی ؛ طباخیان، لیلی ؛
(16 صفحة - من 795 إلی 810 )
الکلمات المفتاحية:ملی گراییتئوری هویت اجتماعیجهان وطن گرایینگرش نسبت به محصول داخلی
-
مؤلف : حمیدی زاده، محمد رضا ؛ قره چه، منیژه ؛ هادی زاده، اکرم ؛ سلیمی پور، سیروس ؛
(22 صفحة - من 811 إلی 832 )
الکلمات المفتاحية:رسانهگردشگرمدلسازی معادلات ساختاریتبلیغات توصیهایتصویر ذهنی از مقصد گردشگریقصد سفر
-
مؤلف : خانلری، امیر ؛ احراری، مهدی ؛ میرپور، سمیه ؛
(28 صفحة - من 833 إلی 860 )
الکلمات المفتاحية:پیشبینیمدیریت ارتباط با مشتریشبکه عصبی GMDHارزش طول عمر مشتری
-
مؤلف : سهرابی، بابک ؛ رئیسی وانانی، ایمان ؛ نیک آیین، نسترن ؛
(24 صفحة - من 861 إلی 884 )
الکلمات المفتاحية:دادهکاویبخشبندی مشتریانصنعت دارومدل RFML
-
مؤلف : عباسی، عباس ؛ منصورآبادی، زهرا ؛ محمود شاهی، شهرزاد ؛
(18 صفحة - من 883 إلی 900 )
الکلمات المفتاحية:رضایتمندی مشتریاعتماد مشتریقصد خریدمسئولیت اجتماعی شرکت
-
مؤلف : مینو، فرزین ؛ شاوردی، تهمینه ؛ چاوشی، سید کاظم ؛
(21 صفحة - من 903 إلی 923 )
الکلمات المفتاحية:عدم قطعیتآیندهپژوهیتابآوریارزیابی راهبردپابرجایی