Spring 2022, Volume9 - Number 2 رتبه الف
-
نویسنده : Rafi، Fahimeh ؛ Ghaemi، Farid ؛ نویسنده مسئول : Pourdana، Natasha ؛
(26 صفحه - از 1 تا 26 )
کلیدواژه ها:Diagnostic assessmentComputer-mediatedDifferentiated instructionsMixed-abilityGoogle Meet
-
نویسنده مسئول : Karafkan، Mohammad Amin ؛ نویسنده : Ansarin، Ali-Akbar ؛ Hadidi، Yaser ؛
(24 صفحه - از 27 تا 50 )
کلیدواژه ها:Vocabulary DepthVocabulary BreadthL2 Argumentative WritingL2 Descriptive WritingL2 Narrative Writing
-
نویسنده : Mohammad-Salehi، Behrang ؛ نویسنده مسئول : Vaez-Dalili، Mehdi ؛
(26 صفحه - از 51 تا 76 )
کلیدواژه ها:Structural Equation Modeling (SEM)Web 2.0 technologiesTechnological Pedagogical Content Knowledge (TPACK)
-
نویسنده : Habibpour، Lida ؛ نویسنده مسئول : Dobakhti، Leila ؛
(21 صفحه - از 77 تا 97 )
کلیدواژه ها:Listening ComprehensionEFL learnerscognitive styles
-
نویسنده : Amini Farsani، Mohammad ؛ نویسنده مسئول : Mohammadi، Vali ؛
(24 صفحه - از 99 تا 122 )
کلیدواژه ها:EFL settingmixed methods researchResearch SynthesisMMR Quality
-
نویسنده مسئول : Mohammadi، Saeed ؛ نویسنده : Babaii، Esmat ؛
(26 صفحه - از 123 تا 148 )
کلیدواژه ها:Dynamic AssessmentStatic AssessmentEFL Teachers’ PerceptionReflective journals
-
نویسنده : Shakouri، Maryam ؛ نویسنده مسئول : Nafissi، Zohreh ؛
(23 صفحه - از 149 تا 171 )
کلیدواژه ها:TEFLCaring TeacherPostgraduate educationInterpretive Phenomenological Analysis (IPA)
-
نویسنده : Rasouli، Shahla ؛ مترجم : Esfandiari، Rajab ؛
(24 صفحه - از 173 تا 196 )
کلیدواژه ها:criterionPeer-Assessmentproficiency levelSeverity