پاییز 1397 - شماره 68 رتبه ب (وزارت علوم)
-
هدف گم شده: معمای مزیت رقابتی و عملکرد مالی
نویسنده : محمدی، پگاه ؛ کاظمی، علی ؛ نویسنده مسئول : فتحی، سعید ؛
(17 صفحه - از 1 تا 17 )
کلیدواژه ها: مزیت رقابتی نظریه نمایندگی فراتحلیل عملکرد مالی
-
چارچوب عناصر شبکه ارزش در صنعت بانکداری ایران
نویسنده مسئول : رحمان سرشت، حسین ؛ نویسنده : خاشعی، وحید ؛ خلیلنژاد آذر، شهرام ؛ شیخی، نرگس ؛
(21 صفحه - از 18 تا 38 )
کلیدواژه ها: ارزش صنعت بانکی شبکه ارزش همآفرینی ارزش
-
ارائه مدلی برای سنجش کیفیت خدمات توزیع فیزیکی در شبکه های توزیع محصولات تندگردش
نویسنده مسئول : ناصحیفر، وحید ؛ نویسنده : محمدیان، محمود ؛ تقویفرد، محمدتقی ؛ محمدی انار، علیرضا ؛
(20 صفحه - از 39 تا 58 )
کلیدواژه ها: کیفیت خدمات بازاریابی صنعتی صنعت پخش محصولات تندگردش
-
طراحی و تبیین مدل تبلیغات توصیه ای الکترونیک با رویکرد مدل سازی تفسیری ساختاری
نویسنده مسئول : پروین، علی ؛ نویسنده : فروزنده دهکردی، لطف الله ؛ کریمی، اوژن ؛ لاری سمنانی، بهروزی ؛
(23 صفحه - از 59 تا 81 )
کلیدواژه ها: بازاریابی ویروسی شبکههای اجتماعی تبلیغات توصیهای الکترونیک وبسایتهای خرید قصد خرید الکترونیک
-
کاوش روابط بین پویایی مشتریان و روندهای بازار با استفاده از تحلیل کلان داده
نویسنده : مصدق، عبدالرضا ؛ سپهری، محمدمهدی ؛ تیمورپور، بابک ؛ نویسنده مسئول : البدوی، امیر ؛
(22 صفحه - از 82 تا 103 )
کلیدواژه ها: پویایی مشتریان بانکی روابط پویایی مشتریان و تغییرات بازار روابط روندهای بازار در صنعت بانکداری تحلیل دادههای بزرگ
-
طراحی الگوی کسب وکار توزیع محصولات کشاورزی
نویسنده مسئول : بنیاسد، رضا ؛ نویسنده : باقری میبدی، مهدی ؛
(20 صفحه - از 104 تا 123 )
کلیدواژه ها: تحلیل اهمیت عملکرد توزیع محصولات کشاورزی الگوی کسبوکار روششناسی پژوهش علم طراحی آمیخته اکتشافی متوالی
-
تاثیر ادراک از کشور مبدا و خصومت مصرف کننده بر تحریم برند
نویسنده مسئول : حکیمی، ایمان ؛
(19 صفحه - از 124 تا 142 )
کلیدواژه ها: قضاوت محصول تحریم برند خصومت مذهبی کارزار تحریم کشور مبدا محصول