پاییز 1387 - شماره 28
-
بررسی جایگاه هزینه یابی کیفیت در مدیریت ارتقاء سازمانی
نویسنده : فارسیجانی، حسن ؛ کامران کیامهر، امیر ؛
(24 صفحه - از 5 تا 28 )
کلیدواژه ها: پتروشیمی هزینه یابی کیفیت هزینه های کیفیت مدیریت کیفیت جامع
-
مدل های رفتاری در تصمیم گیری فردی
نویسنده : میر محمدی، سید محمد ؛ هادوی نیا، عباس ؛
(18 صفحه - از 29 تا 46 )
کلیدواژه ها: مدل تعهد رفتار تصمیم گیری عدم تجانس شناختی انتظار پشیمانی
-
مدل سازمانی برای تفکر راهبردی: (مطالعه تجربی)
نویسنده : رحمان سرشت، حسین ؛ کفچه، پرویز ؛
(32 صفحه - از 47 تا 78 )
کلیدواژه ها: تفکر راهبردی مشارکت سازمانی مدیریت راهبردی
-
مدیریت سرمایه فکری ضرورتی برای سازمان های عصر دانایی محور
نویسنده : میر کمالی، سید محمد ؛ ظهور پرونده، وجیهه ؛
(24 صفحه - از 79 تا 102 )
کلیدواژه ها: سرمایه انسانی سرمایه فکری سرمایه مشتری سرمایه ساختاری مدیریت سرمایه فکری اقتصاد دانایی محور
-
بررسی تأثیر گذاری هوش عاطفی بر رفتار شهروندی سازمانی با لحاظ کردن نقش تعهد عاطفی (مطالعه موردی بانک ملت)
نویسنده : هادیزاده مقدم، اکرم ؛ فرجیان، مرجان ؛
(26 صفحه - از 103 تا 128 )
کلیدواژه ها: هوش عاطفی تعهد عاطفی مدل معادلات ساختاری رفتار شهروندی سازمانی
-
بررسی ارتباط بین سود آوری و نقدینگی در شرکت ها و تأثیر آن بر سود تقسیمی
نویسنده : اسدی، غلامحسین ؛ عزیزی بصیر، سعید ؛
(22 صفحه - از 129 تا 150 )
کلیدواژه ها: نقدینگی سود تقسیمی سودآوری سود هر سهم EPS
-
ارائه مدلی برای اولویت بندی نیازمندی ها در سیستم های نرم افزاری و اطلاعاتی با استفاده از روش AHP
نویسنده : راد، عباس ؛ طالبی، داود ؛ جلالی، حامد ؛
(26 صفحه - از 151 تا 176 )
کلیدواژه ها: نیازمندی های کیفی اولویت بندی نیازمندی ها معیارهای اولویت بندی تکنیکAHP
-
مدل مفهومی روابط مبتنی بر اعتماد و شفافیت و سازو کارهای کنترلی متناسب
نویسنده : لگزیان، محمد ؛ مرتضوی، سعید ؛ کاظمی، سید حسین ؛
(36 صفحه - از 177 تا 212 )
کلیدواژه ها: شفافیت تئوری بازی ها تئوری هویت اجتماعی تئوری خادمیت تئوری کارگزاری (عاملیت) کنترل اعتماد
-
سنجش رضایت مندی الکترونیکی از عملکرد پایگاه های اطلاع رسانی به عنوان نشان تجاری
نویسنده : یزدان پناه، احمدعلی ؛ حاج کریمی، عباسعلی ؛
(32 صفحه - از 213 تا 244 )
کلیدواژه ها: نشان تجاری کیفیت اطلاعات کیفیت سیستم اطلاع رسانی رضایت مندی الکترونیکی
-
شناسایی عوامل کلیدی موفقیت در انجام مطالعات مهندسی ارزش
نویسنده : گلدوست جویباری، یاسر ؛ نظری، احد ؛ بهرنگ نوبری، خسرو ؛
(26 صفحه - از 245 تا 270 )
کلیدواژه ها: تحلیل عاملی عوامل موفقیت مهندسی ارزش1