تابستان 1399 - شماره 75 رتبه ب (وزارت علوم)
-
طراحی و تبیین مدل زمینه های سازمانی تداوم گرایش کارآفرینانه: رویکرد پژوهش آمیخته
نویسنده : ملکی، محمدمهدی ؛ نویسنده مسئول : حاجی پور، بهمن ؛
(26 صفحه - از 13 تا 38 )
کلیدواژه ها: پژوهش گرایش کارآفرینانه زمینه های سازمانی تداوم گرایش کارآفرینانه
-
تحلیل الگوی مهارت برند بر عملکرد برند در شرکتهای فعال در بورس فلزات فولادی
نویسنده : حق وردیزاده، فاطمه ؛ کاظمی، علی ؛ انصاری، آذرنوش ؛
(24 صفحه - از 39 تا 62 )
کلیدواژه ها: عملکرد صادراتی برند عملکرد برند مهارت برند حاکمیت دولت.
-
بررسی تاثیر تعاملات مشتری با مشتری بر شاخصهای مشتری مداری در سایتهای خرید آنلاین
نویسنده : سلیمان پور، الهه ؛ رنجبر، مینا ؛
(23 صفحه - از 64 تا 86 )
کلیدواژه ها: تعاملات مشتری با مشتری شاخص های مشتری مداری سایت های خرید آنلاین
-
ارایه الگوی بین المللی شدن زودهنگام شرکت های کوچک و متوسط صنایع غذایی در ایران
نویسنده : پیرفکر، سهیل ؛ داوری، علی ؛ وکیلی، یوسف ؛ راهچمنی، احمد ؛
(23 صفحه - از 87 تا 109 )
کلیدواژه ها: صنایع غذایی شرکت های کوچک و متوسط بین المللی شدن زود هنگام
-
تاثیر کانالهای ارتباطی بر تبلیغات کلامی با میانجیگری ریسک اجتماعی و انتشار سریع اطلاعات و تعدیلگری خود ابرازی برند
نویسنده مسئول : رجوعی، مرتضی ؛ نویسنده : نخعی مقدم، زهره ؛
(19 صفحه - از 110 تا 128 )
کلیدواژه ها: ریسک اجتماعی تبلیغات کلامی کانالهای ارتباطی سرعت انتشار اطلاعات خود ابرازی برند
-
درآمدی بر پیشرانهای داخلی اجرای موفق استراتژی: پژوهشی ترکیبی
نویسنده مسئول : عابدین، بهاره ؛ نویسنده : اکبری امامی، شهناز ؛ جلیلی، اسماعیل ؛ دلخون، محمدعلی ؛
(22 صفحه - از 130 تا 151 )
کلیدواژه ها: اجرای استراتژی انسجام درون سازمانی پیشران های اجرا.
-
توسعه مدل بازاریابی مبتنی بر همکاری در کسب وکارهای کوچک و متوسط (SMEs) جهت ورود و حضور فعال در بازارها (مطالعه موردی صنایع غذایی استان آذربایجان غربی)
نویسنده مسئول : خورشیدی، غلامحسین ؛ نویسنده : جوان دوست، کاظم ؛
(20 صفحه - از 153 تا 172 )
کلیدواژه ها: استراتژی بازاریابی مبتنی بر همکاری صنایع غذایی .