تابستان 1400 - شماره 79 رتبه ب (وزارت علوم)
-
ارائه مدلی برای شتابدهی همکاری شرکتهای بزرگ با کسبوکارهای کوچک
نویسنده : احمدی، فرهاد ؛ صادقی، حسین ؛ نویسنده مسئول : میگون پوری، محمدرضا ؛
(25 صفحه - از 13 تا 37 )
کلیدواژه ها: همکاری شرکتهای بزرگ اکوسیستم کسبوکارهای کوچک شتابدهی
-
ارائه چارچوبی برای ورود موفق دختران دانشجو به حوزه کسب وکارهای نوپا
نویسنده مسئول : فلاح، محمدرضا ؛
(26 صفحه - از 39 تا 64 )
کلیدواژه ها: دختران دانشجو تحلیل مضمون کسبوکارهای نوپا توانمندسازی چندگانه ظرفیتسازی هدفمند
-
تاثیر تجربه فعالیت های بازاریابی بازی سازی بر عشق به برند با تاکید بر نقش میانجی ارزش های لذت جویانه و فایده گرا
نویسنده مسئول : دهقانی سلطانی، مهدی ؛ نویسنده : محمدی، اسفندیار ؛
(24 صفحه - از 65 تا 88 )
کلیدواژه ها: بازاریابی بازی سازی ارزش های لذت جویانه ارزش های فایده گرا عشق به برند
-
تاکسونومی پاسخهای رفتاری مصرفکنندگان در دوران همه گیری کووید-19 با روش فرا ترکیب
نویسنده : گراوند، عادله ؛ دهدشتی شاهرخ، زهره ؛ عبدالوند، محمدعلی ؛ نویسنده مسئول : حیدرزاده، کامبیز ؛
(24 صفحه - از 89 تا 112 )
کلیدواژه ها: فرا ترکیب کرونا ویروس همهگیری کوید -19 پاسخ رفتاری مصرفکننده
-
ارائه مدل اثربخشی استراتژی بازاریابی تاثیرگذار در بستر اینستاگرام
نویسنده : رستگاری، رضا ؛ امینی، علیرضا ؛ نویسنده مسئول : ابراهیمی، ابوالقاسم ؛
(29 صفحه - از 113 تا 141 )
کلیدواژه ها: اینستاگرام استراتژی بازاریابی تاثیرگذار مدل ساختاری معادلهای اینفلوئنسرهای بازاریابی
-
بررسی تاثیر برند رهبری بر شهرت سازمانی؛ تبیین نقش میانجی مشروعیت سازمانی
نویسنده مسئول : شریعت نژاد، علی ؛ نویسنده : موسوی، سیدنجم الدین ؛ حسینی، مینا ؛
(26 صفحه - از 142 تا 167 )
کلیدواژه ها: مشروعیت سازمانی برند رهبری واژههای کلیدی: برند شهرت سازمانی
-
ارائه الگوی رفتار پیش از خرید مصرفکننده
نویسنده : سعیدی، محمد ؛ عباسی، عباس ؛ امینی، علیرضا ؛
(25 صفحه - از 168 تا 192 )
کلیدواژه ها: رفتار مصرفکننده تصمیمگیری مصرفکننده رفتار پیش از خرید مصرفکننده