زمستان 1391 - شماره 11 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم)
-
تاثیر بافت در آموزش راهبردهای یادگیری زبان انگلیسی: فراتحلیل مطالعات تجربی
نویسنده : الهی شیروان، مجید ؛ قنسولی، بهزاد ؛ حسینی فاطمی، آذر ؛
(26 صفحه - از 1 تا 26 )
کلیدواژه ها: فراتحلیل مطالعات تجربی آموزش راهبرد محور زبان مطالعات زبان دوم
-
فراگیری واژگان در زبان انگلیسی: مقایسه دو روش تدریس آشکارا و فعالیت-محور
نویسنده : زند مقدم، امیر ؛ علی سلیمی، اسمعیل ؛
(20 صفحه - از 27 تا 46 )
کلیدواژه ها: فعالیت محور واژه آموزی روش آشکارا شیوه ی کلامی شیوه ی بصری روش فعالیت-محور واژگان روش تدریس زبان زبانآموزان کلامی اطلاعات آزمون
-
معرفی زباهنگ به عنوان ابزاری تحول گرا در فرهنگ کاوی زبان
نویسنده : پیش قدم، رضا ؛
(16 صفحه - از 47 تا 62 )
کلیدواژه ها: فرهنگ زبان فرهنگ کاوی زبان زباهنگ فرا زباهنگ زبان فارسی رشد رفتار
-
بررسی تمایل به ارتباط به زبان انگلیسی در بین زبان آموزان ایرانی و نقش دلایل یادگیری زبان در ایجاد تمایل به ارتباط
نویسنده : رحیمی دومکانی، مسعود ؛ وطن خواه، معظم ؛
(21 صفحه - از 63 تا 83 )
کلیدواژه ها: زبان آموزان ایرانی تمایل به ارتباط دلایل یادگیری زبان انگلیسی زبان زبانآموزان ایرانی زبان انگلیسی
-
مطالعه ی اثربخشی ارزیابی پویا در آموزش زبان دوم
نویسنده : احمدی صفا، محمد ؛ حمزوی، رئوف ؛
(23 صفحه - از 84 تا 106 )
کلیدواژه ها: آموزش زبان دوم ارزیابی پویا حیطه ی تحول تدریجی زبان آموزش زبانآموزان مطالعه
-
تاثیر آموزش مهارت های تفکر انتقادی بر مهارت خواندن و درک مطلب دانش آموزان با سطوح مختلف هوش هیجانی
نویسنده : محمودی، محمد هادی ؛ پراندوجی، فاطمه ؛
(23 صفحه - از 107 تا 129 )
کلیدواژه ها: تفکر انتقادی هوش هیجانی خواندن و درک مطلب مهارت خواندن و درک مطلب مهارت دانشآموزان آموزش آموزش مهارتهای تفکر انتقادی آزمون