تابستان 1392- شماره 13 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم)
-
رویکردی روایت شناختی به لیلی و مجنون نظامی و رومئو و ژولیت شکسپیر
نویسنده : اسماعیلی، پریوش ؛ اسدی امجد، فاضل ؛
(30 صفحه - از 1 تا 30 )
کلیدواژه ها: ژولیت لیلی رومئو و ژولیت رومئو روایت لیلی و مجنون کنشگری لیلی و مجنون نظامی داستان
-
هویت سازی و یادگیری زبان انگلیسی: مطالعه ی موردی فراگیران زبان انگلیسی
نویسنده : زارعی، غلامرضا ؛ بابایی، احمد علی ؛ سیدی نوقابی، سید رضا ؛
(22 صفحه - از 31 تا 52 )
-
پژوهشی پیرامون اسطوره ها و اسطوره شناسی گیوم آپولینر
نویسنده : علوی، فریده ؛ خامنه باقری، طاهره ؛
(22 صفحه - از 53 تا 74 )
کلیدواژه ها: اسطورهها آپولینر آپـولینر شاعر مسیح فرانسه نگاه سارق
-
گفتمان و شکل گیری هویت های سیاسی: مطالعه ی موردی زبان آموزان و معلمان ایرانی در حوزه ی یادگیری زبان انگلیسی در آموزشگاه های زبان
نویسنده : عادل، سید محمد رضا ؛ حسینی فاطمی، آذر ؛ پیشقدم، رضا ؛
(34 صفحه - از 75 تا 108 )
کلیدواژه ها: سیاسی هویت معلم زبانآموزان گفتمان زبان زبـان هـای سیاسی مصاحبهها
-
بررسی میزان اتکا به عامل فرامتنی «جهت ترجمه»: موردپژوهی ترجمه های رمان صد سال تنهایی نوشته ی گابریل گارسیا مارکز
نویسنده : شکوهمند، فرزانه ؛ تائبی، زهره ؛ خزاعی فرید، علی ؛
(24 صفحه - از 109 تا 132 )
کلیدواژه ها: ترجمه متن زبان زبان میانجی ترجمـه مترجم ادبی انگلیسی صدسال تنهایی
-
نظریه و توانش ترجمه: اساس علمی و عملی مدل نظام مند آموزش ترجمه
نویسنده : مبارکی، محسن ؛ امین زاده، سیروان ؛
(21 صفحه - از 133 تا 153 )
کلیدواژه ها: ترجمه ترجمـه زبان آموزش ترجمه مترجمان نوآموزان حرفهای آمـوزش ترجمـه متن