تابستان 1397 - شماره 33 رتبه ب (وزارت علوم)
-
معرفی مفهوم «سرمایه هیجانی- حسی» و بررسی تاثیرات آن در آموزش زبان دوم
نویسنده : پیش قدم، رضا ؛ ابراهیمی، شیما ؛ شکیبایی، گلشن ؛
(26 صفحه - از 1 تا 26 )
کلیدواژه ها: سرمایه هیجان حسی حواس هیجامد فهم میانذهنی سرمایهی هیجانی
-
بررسی جریان ترجمه ای ادبیات از زبان فارسی به روسی با رویکرد سری زمانی
نویسنده : فخارزاده، مهرنوش ؛ امینی، ملیحه ؛
(24 صفحه - از 27 تا 50 )
کلیدواژه ها: فارسی روسی سریزمانی جریان ترجمهای
-
عملکرد زبان آموزان ایرانی در آزمون تافل: بررسی نقش دو راهبرد
نویسنده : امیری، مصطفی ؛ قنسولی، بهزاد ؛ قپانچی، ضرغام ؛
(24 صفحه - از 51 تا 74 )
کلیدواژه ها: آزمون تافل راهبردهای تستزنی آگاهی فراشناختی از راهبردهای خواندن بسندگی زبان انگلیسی عملکرد دانشجویان آزمون نلسون
-
سهم تواناییهای شناختی و بسندگی زبان انگلیسی در تبیین درک شنیداری زبان انگلیسی بهعنوان زبان خارجی
نویسنده : ندری، مهسا ؛ بقایی مقدم، پوریا ؛ ظهوریان، زهرا ؛
(16 صفحه - از 75 تا 90 )
کلیدواژه ها: هوش سیال درک شنیداری توجه دیداری توجه شنیداری سرعت پردازش
-
بررسی نمادهای اسطورهای قهرمانان زن در من او را دوست داشتم اثر آناگاوالدا
نویسنده : کلالی، نگار ؛ مزاری، نگار ؛ خامنه باقری، طاهره ؛
(22 صفحه - از 91 تا 112 )
کلیدواژه ها: اسطوره کهنالگو ایزدبانو(ان) گاوالدا روانشناسی یونگ
-
انگیزه و چالشهای آن در برخی دانشجومعلمان زبان انگلیسی دانشگاه فرهنگیان مشهد: مطالعهای آمیخته
نویسنده : اقتصادی، احمدرضا ؛
(25 صفحه - از 113 تا 137 )
کلیدواژه ها: تحقیق آمیخته بیانگیزگی دانشجومعلم نظریهی دادهبنیاد